e martë, dhjetor 11, 2007

Dy blogje nga Shqipëria

Këtu do prezantoj jo një por dy blogje të krijuara nga një gazetar nga Shqiperia, Saimir Kola. Autori shprehet për blogjet e tij :

« Do të doja që edhe unë të prezantoja dy blogjet e mia. I pari është me lajme, komente analiza, kulturë dhe kurjozitete nga Shqiperia, ndërsa blogu tjetër është vetëm për mjekësinë. Ne kete blog ka vëtëm intervista me mjekë të realizuara nga unë në lidhje me sëmundje të ndryshme.

Gjithçka në këto dy blogje i përket vetëm punës së stafit tonë. Do më bëhej qejfi nëse kam arritur të bëj edhe unë diçka të mirë. »



Pra ju prezantoj blogun : INDIPENDENT MEDIA NEWS - Na e besoni në punën për të gjetur te verteten. Standartet i vendosim ne, te tjeret thjeshte na ndjekin…


Dhe blogu i dyte : MJEKESIA - Ky web eshte vetem per ata qe jane te interesuar per shendetin. Materialet e tij jane ekluzive dhe nuk lejohet kopjimi dhe publikimi i tyre ne asnje menyre pa lejen e webmasterit…

Nuk ka komente: